ape celub..

terima kasih la sudi datang ke blog sye ni, walau nampak baru tapi bole la hehe... kalu x menarik bagi la komen cikit supaye bole di ubahsuai semula ... ape2 pon aku masih baru ......

Wednesday 4 April 2012

kembara kehidupan

serantau demi serantau ..

dari barat ke pantai timur kembali ke barat... tahun lepas penuh dengan pengembaraan
 tahun ni pon mengembara tapi dekat je melaka.. walau dekat tapi sakit jgak la
mujur la ade yg tersayang yang menemani xdla rase jauh hehe..
lame x lame jugak la , otak pon da rase nak cari ilmu balik,
terase pulak macam nak study cari punye cari aku jumpe 1 institut,
institut vacational education training academy bole tahan la terpikat jugak aku,
semoge aku study sampai berjaye aku xnak hampakan masa depan aku untk bjaya,
selama aku jadi perantau ber macam2 berita yang aku dengar dan berita aku tak tahu,
contahnye berite pasal mbe aku exident sampai patah kaki ,retak, sampai bertongkat ,
sekarang ni die da sembuh  batang hidung pon da x nampak degil lagi macam dulu,...
tapi itu aku x kesah sangat ,yang aku kesah dia tu x nak plak cari keje ........
lepas 1 ade lagi yg exident yang ni lagi teruk bole masok book of recort,
patah 4  tu uh pedih tu dengar pon da ngeri apetah lagi pegi tgok,
yang ni sahbat aku dari bangku sekolah lagi same2 belajar,
kesian pon ade kat die tapi bende da jadi teima jela,
aku igt xd da lagi berita buruk rupanya tak,
pakcik aku pulak yang meninggal dunia,
meninggal sebab sakit tua ...
ta'ziah pade kluarge pakcik semoga
pakcik aman disana.. cerite ni pon da sedih,
sampai sini jela cerite ni takut kua pulak air mata..


hehe sekian..............................................................................

1 comment:

  1. xtaw pun apk cik meninggal..
    takziah, syg ucapkan..



    peace

    ReplyDelete